Una creació de Chloé Zapata Alonso, alumna de 6è de primària del Dr. Serés, il·lustrarà la felicitació nadalenca de l’Ajuntament — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Departaments / Festes / Festes de Nadal 2025 / Una creació de Chloé Zapata Alonso, alumna de 6è de primària del Dr. Serés, il·lustrarà la felicitació nadalenca de l’Ajuntament

Una creació de Chloé Zapata Alonso, alumna de 6è de primària del Dr. Serés, il·lustrarà la felicitació nadalenca de l’Ajuntament

Una creació de Chloé Zapata Alonso, alumna de 6è de primària del Dr. Serés, servirà per il·lustrar la felicitació nadalenca de l’Ajuntament d’Alpicat.

El dibuix de Chloé Zapata Alonso ha estat escollit com a guanyador del concurs que any rere any es realitza entre l’alumnat del centre escolar per triar la imatge que l’Ajuntament utilitza per felicitar les festes.

La guanyadora va rebre divendres passat un petit detall de mans de Joan Gilart durant una visita que l’alcalde, acompanyat del regidor Isidre Fernández, va efectuar al centre en un acte en què també hi han van ser presents els companys i companyes de classe de la Chloé, a la que aprofitem per felicitar-la, a l’igual que a tots els veïns i veïnes d’Alpicat.

nn

NADALA ALPICAT.jpg

  • Compartir