Encesa de llums de Nadal a Alpicat amb el Cor Galindaina i coca amb xocolata de l’Associació de Dones
Alpicat va fer aquest divendres l’encesa de la il·luminació nadalenca amb un acte celebrat a la plaça 1 d’Octubre.
L’acte, que va comptar amb la presència de l’alcalde Joan Gilart, va incloure una cantada de nadales a càrrec del Cor Galindaina, mentre que l’Associació de Dones d’Alpicat va delectar els presents amb coca amb xocolata, tot plegat amb l’objectiu de començar a viure l’ambient nadalenc que tant agrada a petits i grans.
Podeu veure més imatges a les xarxes socials de l'Ajuntament.
