La Trail Nocturna Lo Tossal d’Alpicat reuneix uns 250 participants en la seva 2a edició
La prova, que era puntuable per a la Lliga Ponent Trail, va reunir a uns 250 participants entre la caminada i les curses de 14 kilòmetres (amb 250 metres de desnivell positiu) i de 7 kilòmetres (100 metres de desnivell positiu).
Pel que fa la prova de 14 kilòmetres, el guanyador en homes va ser Òscar Peremiquel (Racsorun) amb un temps d’1 hora, 3 minuts i 22 segons, seguit de Jordi Camats (La Serreta-Corbins) amb 1.03.23, i de l’independent Taras Oslavsky, amb 1.03.23. Pel que fa a la categoria femenina, Laia Llauradó (CEM Cameta Coixa) es va imposar amb un temps d’1 hora, 13 minuts i 11 segons a les independents Gala Noguera i Judit Grau, que van marcar, respectivament, 1.21.47 i 1.24.42.
A la cursa de 7 kilòmetres, el guanyador va ser Josep Roselló (Finques Prats Runners) amb un temps de 42 minuts i 46 segons, seguit dels independents Roger Fernández, segon amb 42.30, i Marc Estrella, tercer amb 43.50. Al capítol femení, la guanyadora va ser Martina Falcón (Ola Healthy Study) amb un temps de 49 minuts i 31 segons. Van completar el podi Marina Castells (CA Esbufecs), segona amb 50.02, i la independent Sílvia Cánovas, tercera amb 52.49.
Podeu veure més imatges a les xarxes socials del Club Excursionista Alpicat.
Text i fotos: Iter5

