Alpicat va celebrar el Dia Mundial del Circ amb l’obra ‘El gran Zampano’, de la companyia Civi-Civac
Alpicat va celebrar aquest dissabte, 18 d'abril, el Dia Mundial del Circ amb la representació de l’obra 'El gran Zampano', de la companyia Civi-Civac.
El Parc del Molí d'Alpicat es va omplir de petits i grans per gaudir d’una obra que va rebre el primer al Street Magic World Championship i que arribava a Alpicat formant part de la programació per a gener-maig de la Temporada d’arts i música d’Alpicat. Aquest cicle contempla un total de nou propostes de les quals ara ja només queda pendent la darrera, que serà el 15 de maig, amb la Mostra de Curtmetratges d’Alpicat.
Tornant a ‘El gran Zampano’, el públic va poder gaudir del virtuosisme tècnic d’un espectacle de màgia sense paraules en el qual els objectes es van transformar en sorprenent material artístic.
Podeu veure més imatges a les xarxes socials de l'Ajuntament.
