La Biblioteca d’Alpicat, distingida per segon any amb el Premio María Moliner del Ministerio de Cultura — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Departaments / Cultura / Biblioteca / La Biblioteca d’Alpicat, distingida per segon any amb el Premio María Moliner del Ministerio de Cultura

La Biblioteca d’Alpicat, distingida per segon any amb el Premio María Moliner del Ministerio de Cultura

És l’única biblioteca de la província que ha estat premiada amb una assignació econòmica de 2.000€ per a la compra de llibres.

Per segon any consecutiu la Biblioteca Sant Bartomeu d’Alpicat ha estat distingida amb el Premio María Moliner que atorga el Ministerio de Cultura.

Es tracta de l’única biblioteca de la província de Lleida que ha estat guardonada, tal com ja va passar en la convocatòria anterior. El premi consisteix en una assignació econòmica de 2.014,69€ per a la compra de llibres que gaudiran els lectors/es de la Biblioteca.

La distinció es produeix en base al projecte ‘Sumar para ganar, leer para crecer’ de la Biblioteca d’Alpicat, que ha estat un dels 360 guardonats a nivell estatal entre municipis de menys de 50.000 habitants que animen a llegir a través de les seves biblioteques.

  • Compartir