L’Ajuntament d’Alpicat implanta un nou servei de comunicació d’incidències a la via pública a través d’una aplicació gratuïta per a mòbils — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Notícies / L’Ajuntament d’Alpicat implanta un nou servei de comunicació d’incidències a la via pública a través d’una aplicació gratuïta per a mòbils

L’Ajuntament d’Alpicat implanta un nou servei de comunicació d’incidències a la via pública a través d’una aplicació gratuïta per a mòbils

Amb “Línea Verde” s’ofereix a tots els habitants del municipi un canal directe i àgil per notificar els problemes que es detectin a l’equipament urbà

L’Ajuntament d’Alpicat disposa des d’avui d’un nou servei de comunicació d’incidències. Es tracta de l’App Línea Verde, una aplicació gratüita), que oferirà a tots els alpicatins i alpicatines un canal directe i àgil de notificació de les incidències que es puguin detectar al municipi.

En aquest sentit, l’alcalde Joan Gilart, ha destacat que és una eina “per dur Alpicat a la butxaca” i que permetrà “interaccionar amb el ciutadà, ja que es guanyarà en fluïdesa i agilitat en la comunicació entre ambdues parts”.

 Gilart ha afegit que amb la implantació d’aquesta aplicació els grans beneficiats són “el poble i els seus habitants”, ja que la seva posada en marxa suposa el compromís, per part de l’Ajuntament, de donar resposta efectiva i ràpida a les incidències que es puguin notificar.

Per tal de poder descarrega l’aplicació i utilitzar aquest nou servei, l’usuari s’ha de connectar a la web de Play Store o APP Store, en funció de la tecnologia emprada en el seu dispositiu mòbil (Android / iOS).

Aleshores cal seleccionar l’App Línea Verde, i la descàrrega es durà a terme de forma gratuïta. A partir d’aquell moment, només cal triar el nom del municipi, en aquest cas Alpicat, i ja es pot començar a utilitzar el servei, en un procediment que és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal seleccionar la tipologia del problema, amb unes categories preestablertes que són: Voreres, carrers i camins, Aigua i Claveguera, Enllumenat públic, Escombraries, Neteja viària, Mobiliari urbà, Parcs i jardins, Plagues d’insectes i rosegadors, Senyals i vehicles i Altres.

Per geolocalització, l’aplicació s’encarregarà de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en què s’ubica la incidència. Tot i així, l’usuari també podrà fer-ho manualment si decideix enviar l’avís en un altre moment des d’un altre lloc. Posteriorment, es podrà adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Un cop enviada, el responsable designat per l’Ajuntament d’Alpicat rebrà la notificació de la mateixa. A partir d’aquest moment, s’iniciaran els tràmits per donar solució a la incidència detectada. Un cop resolta, el ciutadà rebrà una notificació al seu mòbil.

Les incidències també es poden notificar a través del web www.liniaverdaalpicat.cat. Un cop registrat, l’usuari podrà també posar en coneixement el desperfecte detectat.

app2

app3

app1

  • Compartir