El 82% de les incidències comunicades mitjançant el servei Línia Verda ja han estat solucionades — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Notícies / El 82% de les incidències comunicades mitjançant el servei Línia Verda ja han estat solucionades

El 82% de les incidències comunicades mitjançant el servei Línia Verda ja han estat solucionades

"Enllumenat" és la tipologia d'incidències més comunicada per part dels veïns d'Alpicat. Gràcies a una elevada participació ciutadana a través del servei Línia Verda, es fa visible la important millora experimentada al municipi.

L'Ajuntament d'Alpicat manifesta l'èxit obtingut en el seu municipi després de la implantació de Línia Verda. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Això demostra una eficaç resposta per part del consistori en la resolució d'incidències comunicades pels veïns.

A dia d'avui, s'han comunicat 621 incidències, de les quals el 82% han estat ja solucionades. El tipus d'incidències més freqüent són aquelles que fan referència a "Enllumenat", seguit de "Voreres, Carrers i Camins", "Senyals i Vehicles" i "Escombraries".

Gràcies a la implicació directa dels veïns, el consistori ha pogut dur a terme àgils actuacions. A més, ha tingut coneixement de certes necessitats de les quals no tenia constància.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència, en aquest cas Alpicat. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només s’ha de clicar sobre el botó "Notifica la teva incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda prémer el botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdaalpicat.cat. Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 9.00 hores a 18.00 hores (cost de la trucada 0,07 € / min).

El Consistori manifesta estar molt satisfet amb els resultats obtinguts i anima els veïns del municipi a continuar utilitzant aquest canal directe de comunicació.

v1

v2

  • Compartir