CASSA informarà de les avaries a Alpicat a la pàgina web i mitjançant SMS als clients en un servei pioner — Ajuntament d'Alpicat
Sou a: Inici / Notícies / CASSA informarà de les avaries a Alpicat a la pàgina web i mitjançant SMS als clients en un servei pioner

CASSA informarà de les avaries a Alpicat a la pàgina web i mitjançant SMS als clients en un servei pioner

El nou portal web informarà en temps real de totes les avaries i de la previsió de restabliment del servei, així com les obres programades de millora a la xarxa d’aigües municipal. Els veïns i veïnes d’Alpicat podran donar-se d’alta al servei gratuït de notificacions via SMS a la mateixa web.

L’Ajuntament d’Alpicat i CASSA han presentat aquest matí les noves eines per potenciar la informació del servei d’aigües al municipi, gràcies a una iniciativa pionera consistent en la implantació d’un nou software integral de gestió del servei que ha desenvolupat el personal de la companyia d’aigües: el SIGEA. Aquest programa, que integra quatre mòduls bàsics i que permet als tècnics i operaris de CASSA conèixer en temps real tot tipus d’informació i incidències en la xarxa de distribució, obre també la companyia a la ciutadania, oferint informació d’utilitat en l’entorn digital.

L’acte ha estat presidit per l’alcalde, Joan Gilart, i Andreu Salvadó, gerent de concessions de CASSA. Gilart ha destacat que es tracta d’un servei que ofereix “una informació ràpida i útil a l’usuari, posant a la seva disposició un mitjà àgil per resoldre aquelles incidències que es puguin produir”. L’alcalde s’ha felicitat pel fet que Alpicat sigui “pioner en aquesta implantació que permetrà als veïns i veïnes disposar d’una connexió directa i en temps real sobre les qüestions que puguin ser del seu interès”. Per la seva part, Andreu Salvadó ha comentat que “Alpicat se situa en la primera divisió en quant a la gestió del servei d’aigües”. “El sistema d’informació d’incidències d’aigua, via web i SMS, és un servei d’alt valor afegit que només disposen les ciutats més intel·ligents del nostre país”, ha afegit el gerent de concessions de CASSA.

A la nova web (www.cassa.es/municipi/alpicat), el client podrà veure les interrupcions actuals en el servei, o bé les obres previstes de millora de la xarxa. A més, els veïns i veïnes podran també notificar a CASSA qualsevol fuita que detectin als carrers omplint un senzill formulari. La informació arribarà directament als tècnics del servei, que procediran a reparar la incidència el més ràpid possible.

El nou sistema intel·ligent de gestió del servei d’aigües d’Alpicat permetrà, també, enviar notificacions als clients a través d’SMS. Es tracta d’avisos no comercials, és a dir, CASSA no enviarà cap informació tret de les avaries a la xarxa d’aigua que afectin el domicili del client. L’SMS inclourà, també, la previsió de restabliment del servei. Tots els veïns i veïnes d’Alpicat que hagin informat prèviament a CASSA del seu número de telèfon mòbil rebran un primer SMS informant de l’alta gratuïta en aquest nou servei i amb la possibilitat de donar-se de baixa voluntàriament. D’aquesta manera, tots els clients podran donar-se d’alta gratuïtament omplint un senzill formulari que es trobarà a la mateixa pàgina web.

El SIGEA també implica importants millores l’àrea d’Operacions, ja que els tècnics de CASSA a Alpicat aniran equipats amb tauletes i, en cas d’avaria, els ajudarà a minimitzar l’afectació del tall als clients. 

cassa

  • Compartir